Lördags utflykt och Mango glass!

I Lördags var vi ner till Pulkbacken igen, vi hade med oss fika och myste där tillsammans några timmar.
Självklart började barnen tycka det var som roligast precis när vi skulle hem ;)
 
 
Igår inhandlade jag kalcium tabletter då jag känner att det kan behövas när jag inte får i mig det på annat sätt ( det sägs iofs att man inte ska behöva det, men med tanke på mitt tidigare brutna ben vågar jag inte chansa).
Sedan gjorde vi Spareribs till middag, nom nom! Och jag lyxade till kvällsfikat lite med att göra mango glass (skivade mango, frös in ngr timmar och mixade sedan till en pure).
Mango är så galet gott, mmmm!
 
 
 
Inhandlade också ett sött litet hjärta och ett ljus till det :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0