18 dagar...

Idag är det 18e dagen med Paleo kost. Och det går fortfarande lika bra och jag mår så oförskämt bra!

Sötsuget är borta, det finns inte där längre och jag är inte alls hungrig. Så skönt! Dessutom äter jag god mat och det är ju bara ett plus :)
 
I Lördags hade vi Onkens inkl Gary o Janice, Pappa o Monica på middag. Alla beställde pizza, men jag gjorde min egen pizza. Denna gång gjorde jag botten på en deg gjord utav mandelmjöl, kokosmjöl, oregano, vatten och lite olivolja.
Sedan gjorde jag Raw ost och toppade pizzan med (som förövrigt ser ut som bajs, men det smakade gott hihi).
 
 
 
Igår var det dop, men jag fikade ingenting utan hade med mig en banan och drack vatten och te.
 
Nu är det mindre än hälften kvar av utmaningen, men som jag skrivit innan så kommer jag inte att sluta äta denna kost efter det. Jag vill inte riskera att börja må dåligt igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0