Sebbes första dag i ettan ♥

Imorse var det dags för en väldigt förväntansfull kille att börja i första klass.

Han var så spänd och ville åka direkt när han vaknade, han hade noga valt ut vilka kläder han skulle ha. Tillochmed matchande strumpor ♥

 

 
Föräldrarna fick vara med på uppropet men sedan fick vi gå. Är så stolt över min fina älskade son ♥
Igår läste han ur sin bok med små bokstäver och OJ vilka framsteg sedan han läste sist, nu kan han nog läsa dagstidningar utan problem ♥
 
Det är något speciellt med att börja i ettan, och tänk nu är han där. Den dagen minns man för resten av sitt liv och jag fick vara med och dela den med dig min älskade unge ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du Sebastian - liten blir stor. Så var det dags för skolan och du som nyss var en Bäbis. Tiden går alldeles för fort. Jag önskar dig att du ska trivas i skolan o få många bra kamrater. Lycka till min älskade pojke. Mormor

2013-08-22 @ 14:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0