Diet/fastedag 4

Igår hade jag min fjärde fastedag och även det gick bra. Omfördelade lite i mitt frukost intag då bananen tog alldeles för mkt kalorier.
 
Frukost: 125 ml kesella citron.
Lunch: Smoothie banan/mango/passionsfrukt
Middag: 100 g tonfisk 100 g kokta morötter
 
Summa kalorier: 491.
 
Många som äter 5:2 äter oftast bara ett mål om dagen och äter då 500 kalorier på en gång.
Det känns inte som det skulle fungera för mig, jag fördelar hellre upp det på tre mål då jag känner att jag kan hantera det bättre och äter ju ändå samma mängd kalorier.
 
Summa av dagen: Var lite hungrig innan lunchen, men sedan kände jag mig inte hungrig. Var mest sugen på en massa saker men då kör jag mantrat "Imorgon får jag äta igen".
 
Imorse när jag var upp o tränade kände jag mig dock svagare än vanligt och svettades mer än vanligt.
Men genomförde ändå passet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0