Min älskling blir stor...

Igår fick vi hem info om förskoleklassen för Sebbis, det är alltså dags att anmäla honom till vilken skola vi vill att han ska gå i.

När blev han så stor? Jag kan inte förstå att han inte ska gå på dagis längre. Och nu ska vi skilja på Sebbe och Alex, undra hur det kommer gå? När de ska gå på olika ställen hela dagarna, kanske blir det bättre stämning hemma?

Sebbe är så underbar på alla sätt och vis. Han är så smart och så snäll och omtänksam.
Han hjälper mig varje kväll när han kommer hem, han öppnar dörrar, ger mig rullatorn och vill gärna sitta brevid mig vid middagen. Igår vispade han grädden till maten och dukade fram inför middagen.
Han är en liten kille som börjar bli stor, och det är så fantastiskt att se vilken underbar liten stor kille som han faktiskt är och som är min son.
Visst kan han tjura till och vara en riktig suris, men när det kommer till kritan så ser man att han är en otroligt kärleksfull liten kille. ♥

 Klicka för att stänga bilden

image581



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0