Den finaste av vänner ♥

Det finns en person som jag nu känt i 8 år. Och hon är den finaste av alla.
Hon ställer alltid upp, finns alltid där och lyssnar. Får mig ALLTID på bättre humör, vad som än hänt så får hon mig alltid att skratta.

Hon är helt enkelt en underbar vän och jag vill bara att hon ska veta det ♥

Nu när jag är hemma så ringer hon varje dag, hon kom hem till mig en kväll med två stora lådor med muffins som hon bakat till mig.
Hon höll min hand efter olyckan, även fast hon är livrädd för nålar så satt hon där brevid mig och höll min hand.

Carin, du är underbar och du är världens bästa. Vad skulle jag ta mig till utan dig? ♥




Kommentarer
Postat av: C

Men raraste lillgumman! Tack så mycket! Muffinsarna var ju till Sebbe och jag ringer för det är så tråkigt här på jobbet när du är hemma och spanar in Bob åt mig!!!! Puss o kram!

2012-03-27 @ 15:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0