V 40!!!

Nu går vi in i det som skall vara den sista graviditetsveckan, på Fredag går tiden ut.



Jag hade en föreställning om att ärtis kanske redan skulle kommit till oss vid det här laget, satsade på 30 augusti, men så blev ju inte fallet.
Nu har jag ställt in mig på att gå över tiden, hoppas jag inte går alltför länge bara, med Sebbis gick jag 6 dagar över tiden. Varje dag känns redan som en evighet, jag vill att vår nya familjemedlem ska komma till oss NU :]

Första veckan hemma har varit bra, jag mår SÅ mycket bättre nu när jag får vara hemma o ta det lugnt.
Min rygg mår mkt bättre, och mina fötter sväller inte ens upp, helt fantastiskt och helt underbart!

Nu försöker jag förbereda mig mentalt för att jag ska gå igenom en förlossning igen, jag har som jag skrivit tidigare inte riktigt förstått själv att jag verkligen ska få ett till barn, att jag ska få vara med om det miraklet igen.
En sak som jag kom på bara här i veckan är att jag inte har fixat så jag kan använda mig av TENS denna gång, vilket hjälpte mig mycket under värkarna sist, men det får väl gå ändå.
Man hinner som inte tänka o förbereda sig lika mycket när man har en underbar liten Sebbe att ta hand om under tiden.

Well... får väl se om detta blir sista magbilden, Sebbe gissade att bebisen skulle komma på Onsdag, mamma trodde på den 15 då det är min dopdag, jag tror ingenting. jag bara väntar o väntar o väääääntaaaaar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0