V 22

 

Idag går vi in i en ny vecka, bara 18 veckor kvar tills vi får se den lilla ärtan nu :]
Jag är verkligen imponerad av ärtans förmåga att leva om inne i min mage, och hur mycket man kan känna hur han/hon ligger. Man kan känna en liten rumpa, en liten fot och en liten axel allt beroende på hur han/hon ligger ♥
Sparkarna och rörelserna blir också starkare och starkare för varje dag som går.
Han/hon sparkar som mest när jag äter, lutar mig framåt och när jag ligger ner och skall sova :]
Vågen pekar starkt uppåt, men jag väger ändå ca 6-7 kg mindre nu än vad jag gjorde samma vecka med Sebbe.
Men det spelar inte så stor roll, jag älskar att vara gravid :]
Det är så otroligt häftigt hur livet fungerar, att det bor och växer en liten bäbis i min mage. Att jag och T kan få bli föräldrar igen, det är helt fantastiskt ♥

Längtar såååå tills vi får hålla ärtan i våra armar, och tills hjärtat får se honom/henne för första gången, kan det inte bli September snart? ;]

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej pillo! Jag tror det ligger en busig tjej i magen, en som inte kommer att låta er sova och en som är helt vild! En chock efter Sebbis! Hi hi hi.

Himmel vad ni shoppar, har ni vunnit på lotto? ;)

Kram

2008-05-04 @ 19:06:19
URL: http://annacecilia747.blogg.se
Postat av: Solmaz

Shit vad stor du börjar bli nu =)
Längtar tills jag kommer upp... när nu det blir?!

2008-05-04 @ 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0