140 :]

Idag har vi varit på MVC.
Alla mina värden var jättebra, så behöver inte äta några järntabletter *phew*, utan allting var helt prickfritt :]
Var lite orolig inför vägningen, men som tur var så var det ingen vägning idag, utan det blir inte förrän nästa besök.
Jag vet att jag gått upp en del i vikt, men det gör inte så mycket, vet ju att jag klarar att gå ner det sedan, nu när jag har min underbara metod som fungerar :)
Lyssnade på minis hjärtslag som låg på ca 140 slag i minuten denna gång, jag blir mer o mer övertygad om att det är en liten pojke som ligger i min mage :]
Men man vet ju aldrig :p

Är så himla lycklig över att A ska få en bebis nästan samtidigt som mig igen, det känns verkligen helt underbart :]

Tror hon kommer få en liten tjej ;)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack så mycket!

2008-05-21 @ 12:56:37
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Friday

fast du är nog mer tålig än mej.. jag är en mjukis:]

2008-05-21 @ 21:57:17
URL: http://friday1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0