V 39.



Nu är vi inne i vecka 39, snart är vi i mål, eller är vi det?
Hade ett allvarligt snack med mini imorse, om att storebror, pappa o mamma minsann längtade efter honom/henne så nu får du gäääärna komma ut till oss.
Men jag vet inte om den lyssnade på mig, jag har en känsla av att jag kommer gå över tiden... men men man vet aldrig, är ju inte direkt jag som bestämmer :]
J skulle följa med på en prommis runt Sidsjön till veckan, så då får vi se sedan :]

***
Idag var vi ut på Barnenshus för att köpa en ny bilbarnstol till Sebbis som de annonserat om, men självklart så var de slut, hoppas de får in mer nästa vecka.

Nu har vi precis lagt älsklingen, han är så härlig min lilla hjälte.
- Pappa är glad, jag tycker om dig pappa, tycker om mamma också ♥

 Syns det någon likhet? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0