Jobbig dag...

Ahhh vad jag är trött idag...
Har legat o små slumrat på soffan ikväll, älsklings hjärtat (Sebbe) kom med en filt o bäddade ner mig och ville ligga o mysa med mig *Kärlek*

Förövrigt så har det varit en rätt jobbig dag... Jag har haft enorma sammandragningar, värre än sist.
Var helt säker på att "Ikväll kommer det en bäbis", men nu när jag sovit o vilat en stund på soffan så har de lugnat ner sig, så det verkar som att det iallafall inte blir någon bäbis ikväll eller imorgon för den delen heller.

Annars så känns det rätt jobbigt att inte kunna hjälpa till på jobbet. Jag tar allting i min egen takt, men jag känner mig verkligen otillräcklig och som att alla andra får jobba ihjäl sig och jag bara går runt o dräller.
Visst hinner jag göra en del skador, men jag gör ju inte det man blir stressad utav, och det gör att jag känner mig som en dålig arbetskamrat :[
Men what to do? Jag kan inte stressa, jag får inte stressa. Jag måste tänka på mig själv och vår lilla bäbis...

Kommentarer
Postat av: C

Lilla Gumman!!! Inte ska du stressa längre. Nu ska du ta dina svällda fötter och ta det lugnt. Får du undan posthögarna innan du går hem på mammaledighet så är ju det bra mycket bättre......... Skoja bara!

2008-08-13 @ 08:30:52
Postat av: Friday

Hehe, vad roligt; "Jag gjorde en del skador" :]

Hoppas bäbis-tjejjen kommer snart!

2008-08-13 @ 08:55:31
URL: http://friday1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0