Jag behöver nya kläder ;)

Nu behöver jag verkligen nya kläder och jag behöver även ta mig ner i källaren för att söka upp mina gamla mamma kläder, ingenting passar längre.
Alla byxor är för små runt magen, det klämmer och gör ont, men runt låren och baken är byxorna för stora.
Alla tröjor är alldeles för tighta, och de blir dessutom för korta när magen putar ;)



Jag ska iallafall ut o köpa ett par riktiga mamma jeans framöver, men det är väl lika bra o vänta tills magen växt till sig lite mer, men jag förstår inte hur fort magen växer denna gång, den är som en ballong tihi.

Idag när jag hämtade älsklingen så berättade U att Sebbe sagt "mamma har en bäbis i magen" idag, så hon frågade mig om det var så, jag behövde bara öppna upp jackan så kunde hon och A se med egna ögon att min älskling verkligen ska bli en storebror :)

Imorgon ska jag,C och Em åka o hälsa på E och lila William, ska bli kul :]

Idag har förresten ärtan sovit hela dagen, men lär väl vakna snart, brukar dansa omkring mest på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0