BF 2008-09-12

Idag har vi varit på Ultraljud :]

Det var helt underbart att se vår lilla ärta på bild för första gången :)
Att det är en livlig krabat i min mage det har vi redan insett, men att den var sååå livlig som det visade sig idag kanske var lite svårt att föreställa sig,hihi.
Hon som utförde ultraljudet skrattade gott flera gånger åt vår lilla disco ärta därinne. När hon skulle kolla på hjärtat fick hon ge upp och försöka en stund senare för att den rörde sig så mkt ;)
Hon försökte att låta oss lyssna på hjärtljuden oxå, men hon vi fick bara två tre slag för ärtan rörde sig som sagt som en liten vilde :] *Kärleeeek*
Den drack, kissade, sög på tummen, satte händerna ovanpå varandra, hade sitt knä mot sin näsa, gjorde kullerbyttor, sträckte ut sig, och på sista bilden gjorde den tummen upp, haha det var häftigt :]

Vi blev dessutom flyttade, så nu är jag helt plötsligt en vecka mer gravid, i vecka 19 istället för vecka 18, wihoooo :p

♥Är inte livet fantastiskt, att det kan bo en liten människa i min mage? Och att jag redan har världens vackraste son, som just nu ligger och sover i sin säng, och en lillebror eller lillasyster som lever rövare i min mage :) ♥

T kände förresten två sparkar igår, helt underbart :)

Lägger in en liten bild från Ultraljudet, den är lite suddig för jag har ingen scanner ännu, men en bättre bild kommer senare, denna är tagen med mobilen...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Nu har vi bf typ samma dag! Coolt!!

2008-04-16 @ 22:08:33
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Maricel

Åh vad roligt! :D Vilken fin liten ärta du har i magen! :D

2008-04-17 @ 10:54:21
URL: http://mariceleriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0