Dag 3.

Ja igår klarade jag mig oxå förbi dag 3.

Frukost, har jag redan skrivit om :)
Lunch, woken från dagen innan.
Middag; Kyckling sallad.

Sedan gick jag till o från jobbet+hämtade Sebbe, samt tränade combat och magen på kvällen.

Mådde konstigt imorse när jag vaknade, bara skakade och var yr.
Jag svimmade två gånger innan jag skulle lämna Sebbe, undrar om det beror på kolhydraterna eller vad det kan vara?

Känner mej fortfarande skakis, ska snart äta frukost. Hoppas det blir bättre då...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har hört att man inte ska träna när man går på diet med lite kolhydrater, typ GI, att man ska gå promenader varje dag men ingen "snabbare" träning. Detta pga att energin man behöver för att träna finns i kolhydrater, och äter man inte kolhydrater då kan man bli yr, trött osv..

2007-03-29 @ 09:18:48
Postat av: Matilda

Okej :/ Tack för tipset, kan vara bra o veta.
Kanske man ska äta lite kolhydrater innan man ska träna eller liknande...

2007-03-30 @ 13:42:46
URL: http://annamatildas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0