Vecka 29.

Barnet
Nu börjar det verkligen likna en riktig liten bebis. Pojkar väger ofta lite mer än flickor. Barnet växer och frodas. Nu är det ungefär lika långt som en vanlig skollinjal, men olika barn är olika långa redan nu.
Vikt 1 400 gram.
 
****
Onsdag och en ny vecka igen, vecka 29!
Ännu en milstolpe avklarad, nu är vi inne i tredje trimestern!
 
Jag har varit rätt ok några dagar, i söndags fick jag dock smärtsamma förvärkar/sammandragningar igen och låg hela kvällen. Måndagen vaknade jag med feber, tog mig dock igenom en dag på jobbet.
Men igår orkade jag inte, huvudet dunkade kroppen värkte, ögon igensvällda och näsan bara rinner.
Hemma idag också men imorgon ska jag jobba igen. Usch är hemma så mycket nu.

Och det känns som jag klagar mest hela tiden på allting, men det har varit en tung graviditet.
 
Vi längtar SÅ MYCKET efter den lilla hela tiden, och h*n gör sig påmind där inne med sina stundvis hårda sparkar. Lill hjärtat.
 
Fick hem minis babynest i måndags också, SÅ FINT!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0