Helgen som var...

 
 
Hade en mysig helg som även as usual gick alldeles för fort...
Jag saknar dock värmen som brukar vara i maj, vart är du???
Jag vill ha sol, värme, varrma kvällar, middag på altanen, bruna barnhänder och nackar
 
Fredagen grillade vi o kidsen var ute o lekte länge med sina kompisar.
Lördagen kalasade vi för Sixten som fyllt ett år och sedan för Monica som fyllt 55.
En mysig eftermiddag uppe i Specksjön!
 
Söndagen hade Sebbis match, sedan plågade jag mig igenom Birsta City med familjen och mamma och hon var jättesnäll o köpte avslutningskläder till boysen.
Plågade skriver jag för att jag hade såna hemska förvärkar!
 
Alex fick även en tröja av mamma som han absolut ville ha på skolan på måndagen :)
 
 
Och ett av de bästa i helgen, MÅNS Z vann hela ESC!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0