99 dagar och ordinerad vila.

 
Igår passerade vi milstolpen 99 dagar, äntligen nere på tvåsiffrigt. Idag är det alltså 98 dagar kvar till bf.
 
Jag fick fira dagen med att åka hem från jobbet och vila och här ligger jag nu i soffan uppbullad med kuddar omkring mig.
 
I Lördags när T & A var borta så passade jag på att städa hela huset, tvätta, kratta o när T kom hem hjälpa till med o gräva upp häcken. Det resulterade i hemska sammandragningar och därför ligger jag alltså nu hemma o vilar för att magen ska lugna ner sig.
 
Mini verkar dock må bra för h*n sparkar på som vanligt mellan.
 
Det är en hemsk smärta blandat med något som troligtvis är foglossning, då det kör som knivar där nere. Det gör så ont så det kommer tårar.
Och jag blir livrädd och orolig, men det är bara att vila sa Barnmorskan.
 
Men det är inte så lätt... men huvudsaken är såklart att lilla älsklingen ska må bra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0