Vecka 19.

Så har vi gått in i vecka 19,magen växer och växer och liten sparkar och rör sig i magen.

I tisdags kände äntligen T också att mini rörde sig ♥
 
 
Ja lite skilnad är det allt mellan bilderna :)
 
Jag har även klippt mig, så nu känner jag mig fräsch :) Håret bara hängde och jag kände mig hemsk!
 
 
Annars så mår jag faktiskt ganska bra, blöder lite näsblod och har lite ont i mitt knä och höft men i det stora hela så mår jag faktiskt bra :]
Ett av de bästa sakerna när jag är gravid, så även med S & A är att mina magproblem är som bortblåsta under graviditeten. Så otroligt underbart!
 
Nu har vi nedräkning, bara 5 dagar och 50 minuter tills Ultraljud, såååå spännande och längtar så!
Har hittat en vagn som jag vill ha och den finns i så många fina färger, jag är mkt sugen på en gul vagn med svart korg. :) En liten som får plats brevid hockeybacken i bilen :)
 
*Åh nu sparkade mini, en känsla så underbar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0