Vecka 18 + Sjukling, Bio och kläder <3

 
 
I onsdags gick jag in i vecka 18, här ovan är en bild som jämför magen med lilla trean jämfört med hur det såg med Alex. Längtar till nästa tisdag 31/3 då det är Ultraljud :)
 
Var även hemma sjuk från tisdag em till fredag, usch hemska förkylning. Jag låg i sängen och mini hade disco i min mage :)

I Torsdags var jag med mamma, LA, CE, KE på Carola. Alltså hon är så fantastisk så jag blir helt lyrisk när jag ser henne ♥
 
I Fredags var jag o T på bio, 50 nyanser... Lite besviken Mr Grey var inte riktigt den Mr Grey som jag hade i mina tankar när jag läste böckerna. ;) (Barnen var med C, tusen tack för att du låter dem vara med dig, de älskar det  ♥)
 
Sedan har det varit hockey, fika hos pappa, middag hos mamma, världens bästa svärfar som ställde upp o hjälpte till med Sebbe på hockeyn och mamma o LEE som hjälpte till o tog Alex en stund  ♥. Och så fick vi träffa lille Lukas 8 veckor, svärmors nya hund. Hjärtat smälter!  ♥
 
Var även o hälsade på Jenny + familj en sväng och fick två fulla kassar med gravidkläder, tuuuusen tack  ♥
 
Ja nu blev det mest en massa blandat surr... men men ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0