Vecka 32

 Nu är vi inne i vecka 32!
 
Började denna graviditetsvecka med att gå hem från jobbet igår och sova i tre timmar för att få mina sammandragningar/förvärkar att lugna ner sig. Vilket de gjorde.
 
Annars känner jag mig, stor, tung, tjock, otymplig och känslosam.
 
 
Fick en blöjtårta av mina fina arbetskamrater idag, så otroligt fin! Tårarna kom såklart och jag känner sådan tacksamhet. Mina fina fina vänner. ♥
 
 
 
Ibland känner man liksom också att man klickar med någon sådär på en gång, och jag tycker det är så otroligt att hitta sådana människor. Det började en tjej hos oss i December, och det kändes verkligen som vi hittade varandra på en gång. Världens finaste och gulligaste tjej, med så mycket lika åsikter som mig. ♥ S, du är underbar! Pussss ♥
Och sedan finns det såklart de som varit där längre, som jag klickade med redan för 11 år sedan. En av mina bästa och finaste vänner. Som alltid finns där, i vått och torrt. I love you mina fina älskade C ♥♥♥♥♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0