Sommarkväll och regn.

Sommarklänning inköpt, hoppas kunna använda på midsommar.
 
Njöt i min relaxstol i fredagskväll, när vädret äntligen visade sig från sin bästa sida.
 
Fredagsmiddag, bakad potatis med skagenröra.
 
Avslutade fredagen med ett fotbad.
 
Lördagens efterrätt, yummie!
 
 En stolt och taggad Alex inför sina 5 matcher på söndagen.
 
 
Vi hade en fin helg trots att hela lördagen regnade bort.
 
Fredagen var vi in till stan o klippte Sebbe, sedan gjorde jag middag under tiden som T klippte gräset. Vi spenderade kvällen ute i solen ända till 21.30, en underbar sommarkväll.

Lördagen regnade bort, vi åkte o hälsade på pappa och Monica en sväng och åkte sedan hem o hade lördagsmys.

Söndagen spenderade vi förmiddagen på match, Alex hade 5 matcher och det är så roligt att se honom spela. Han är så peppad :) Lilla hjärtat mitt.
Sedan var det grillkväll med Sebbes klass och sedan hopp i sängen :)
 
Nu i veckan är det kalas för Svea, bakning till jobbet och till skolavslutning. På torsdag har Sebbe o Alex skolavslutning och vi är då lediga och även fredag är jag och barnen lediga. Härligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0