Vecka 38

 
 
Lite skillnad är det allt på magen, vecka 18, 28 + 38.
Nu är det inte långt kvar, men varje dag känns som en evighet.
 
Jag är trött och framförallt väldigt uppsvälld, har kraftiga förvärkar och eftersom mini är fixerad så känns det där nere om man säger så.
 
I måndags var vi till barnmorskan, undrar om vi kommer hinna dit igen? Jag har en känsla av att jag kommer gå över tiden. Men i princip skulle minis kunna komma närsomhelst nu :)
Jag hoppas att mini väntar till efter helgen då vi har fotbollscup med både Alex och Sebbe :)
 
Men allt är i alla fall klart inför hjärtats ankomst. Så efter helgen får du komma när du vill lilla älskling :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0