31 år och lilla VM

 I helgen som var så hade Sebbis Cup, det var dags för lilla VM i Matfors.

Han var taggad och hade en super rolig cup, dock inte med de bästa resultaten, men det slutade med cupens finaste pris iallafall. Fair play priset.
 
Sedan så var det kalas för mig också, jag fyllde 31 år. Hjälp! Vi hade ett mysigt kalas och jag fick så otroligt mycket presenter, helt galet.♥
 
  Morgon presenterna från lilla familjen.
 
 
Söndagen var en helt underbar dag, med strålande sol och riktigt varmt!!!
 
T klippte gräset, fixade poolen och jag rensade i rabatten och grejade. Sedan var jag helt slut så det blev lite solning och sedan skuggan för mig.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0