Vecka 15

Onsdag, och det betyder ny vecka för lilla mini monin.
 
 
 
Äntligen inne i trimester två, 35% har passerat :)
 
Jag har känt det första lilla fladdret, det kommer när jag lägger mig ner i soffan på kvällen.
 
Denna vecka har jag mått dåligt, mån, tis och idag onsdag. Så dåligt att jag tror jag ska kräkas, jag känner mig svag och på kvällen blir jag svimfärdig. Och denna trötthet... när ska den försvinna?
Den är förlamande och T tror att jag "fejkar", men det gör jag inte... Jag har ätit järntabletterna i snart två veckor så jag hoppas att de börjar verka snart... annars kommer jag säkert att få äta en högre dos. Vilket jag inte har särskilt stor lust med då min mage inte gillar tabletterna...
 
Annars så mår jag bra, jag LÄNGTAR till Ultraljudet och det känns som en EVIGHET tills dess!
 
Sebbe och Alex är glada för den lille, de pussar på magen, klappar på magen och drömmer sig framåt och frågar en massa frågor. Mina stora små älsklingar. ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0