Vecka 24

 
 
 
Ja så gick vi in i vecka 24 igår. ♥
Mini lever fortfarande rövare där inne.
Halsbrännan blir värre och värre, vissa nätter känns det som jag ska kräkas och som jag inte får åt mig luft.
Nätterna börjar redan bli en plåga, hittar ingen skön sovställning allting drar och gör ont.
Och min envisa trötthet vill fortfarande inte försvinna!
Och sedan blöder jag näsblod, varje dag. Usch!
Och kan inte gå fort för då får jag ont i höften, men annars så mår jag bra :] Och bäbisen sparkar på som bara den och det är huvudsaken :)

Nu ser vi fram emot 6 maj när vi äntligen ska få lyssna på bäbisens hjärta ♥
 
Vi har också satt upp en "namn lapp" på kylskåpet hemma, där alla får skriva upp namn som de tycker är fina och som skulle passa till bäbisen.

Storebrorsorna sjunger för mini varje kväll, S sjunger trollmor och A sjunger blinka lilla stjärna.
Jag vet och tror att de kommer bli så fina mot bäbisen. ♥
 
Jag håller också på o planera minis rum. Lekrummet ska få bli hans rum. Golvet får vara kvar men det ska målas och tapetseras, jag har hittat gardiner, matta, lampor, en liten låda att förvara saker i och en massa som jag ska (vill) köpa till rummet. Det får bli mitt lilla projekt, känns super kul!
 
Magen i vecka 24, min navel är nästan helt borta nu. Det är bara en liten liten kant kvar så nästa vecka är den nog ett minne blott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0