Vecka 23


Så är vi inne i vecka 23, tycker verkligen att tiden kryyyyyper fram nu.
Mini monin är livlig och rör sig mycket, dag som kväll. Monini gillar inte när jag böjer mig framåt.

T, S & Alex pratar och sjunger för mini. Och vi längtar så mycket tills H*n kommer till oss.
 
Hur jag mår? Jodå men jag mår bra! Förutom denna veckas vidriga magsjuka, så mår jag helt okej.
Jag är dock väldigt otymplig redan och mitt knä får ta mycket stryk.
Det var ju inte så smart att gå upp 10 kg redan innan jag blev med barn. Men jag hade en tung sommar och höst, med mycket tråkiga saker psykiskt och fysiskt som gjorde att jag inte mådde bra. Så jag vet att jag är rundare än annars, men det är bara mitt eget fel. Jag försöker att inte bry mig så mycket, men jag får ta tag i det sedan när mini kommit. Då ska vi ut o promenera en massa vi två :)
 
Vi hade pratat om Kolmården i sommar och jag såg så fram emot det, men efter en dag på skansen nu så känner jag att om 14 veckor till så kommer jag aldrig palla att gå runt där en hel dag med mitt knä.
Så vi satsar nog på Furuvik istället en dag + natt så vi kommer väg lite i alla fall :)
 
Nu när vi var hemma så kollade vi på gamla filmer fr när S & A var mini. Så unga vi var och så fort tiden går.
 
Mina fina underbara pojkar!
 
  Bortse fråb mina sovstreck på bilden ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0