Påsk 2015

Vi har haft en jättemysig Påsk. Mycket farande fram och tillbaka, men dock MYSIG!
 
I torsdags när jag kom hem från jobbet hade Tobbe städat huset och köpte en jättefin blomma tilll mig.
Sedan fick vi besök av Syster med familj och av mamma, det blev pizza till middag och bus mellan kusinerna.

Fredagen var vi hos svärmor, med en påskbuffe lika stor som julbuffen, nomnom! Och födelsedagsfirande av Pontus, och barnen fick gå på påskäggs jakt :)
 
Lördagen var vi ute på Birsta en sväng, Alex fick en cykel av sin mormor. TUSEN TACK! Tobbe och Alex håller just på o sätta ihop den :)
Sedan lunchade vi tillsammans på IKEA innan det var dags för påskmiddag hos pappa och Monica.
 
Söndagen var Sebbe på Gokart (!) och Laser kalas. Under tiden var vi iväg och fikade och sedan satt jag utanför nöjeshallen med tårarna rinnande nerför kinderna, värk i benet och yrsel. Usch bara att se själva byggnade gör mig helt skakis. Usch även fast det var 3 år sedan min hemska olycka, minns jag den kvällen som den vore igår.
Som tur var gick det bra för Sebbis, han var näst bäst på att köra. Men jag kommer aldrig att sätta min fot därinne igen.
 
Sedan var det påskmiddag hos mamma, en massa mat och ananaspaj till efterrätt. Jag och syster gick iväg till mormor och pratade med henne en stund också. Mysigt!
 
Idag är det annanadag påsk, vi ska nog ta o åka iväg o bowla alldeles strax :)
 
 
Gjorde en påskefterrätt till fredagens middag, fyllde kinderägg med vit choklad mousse och toppade med aprikoskräm så det skulle se ut som ägg gula :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0