Hur ska man hinna?

Det går inte som man planerat oftast.
Vi hade tänkt oss en helg då vi skulle hinna med mycket, men som vanligt så blev det inte så.

Fredagen var mina älsklingar på disco, de hade super skoj och var verkligen laddade :) 
 
Under tiden så åkte vi o kollade på lite barnvagnar, lördagen var det fotografering med fotbollslagen. Som tog mkt längre tid än planerat och sedan letade vi vår skor. Hann iaf med att kratta till framsidan innan det började spöregna :)
 
Söndagen var det fotbollsträning, och sedan ut o kollade kläder till kidsen som växt ur allt sitt och jag behövde nya bh's, alla mina är för små nu :/
 
Men vi hade en mysig helg tillsammans ändå, med god mat på lördagen. Bakad potatis med skagenröra och lite alkoholfritt vitt vin till mig :)
 
***
Vi funderar ofta på hur man ska hinna med allting, tycker veckorna bara springer iväg och hinner aldrig någonting. Skulle behöva fixa ute, fixa inne. Men tiden räcker aldrig till. Pust.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0