En helg hos Onkens i Stockholm

Förra helgen spenderade vi i Stockholm hos syster + hennes familj.
 
En super mysig helg som såklart gick alldeles för fort!
 
Vi åkte ner i fredags, och trots att Alex fick postafen så blev han ändå åksjuk, stackars älsklingen.
 
När vi kom fram gjorde C & M lunch och sedan åkte vi till Eriksdalsbadet för en mysig eftermiddag.
Barnen älskade det. Jag själv tyckte det var lite väl kallt för ett badhus, men sedan är jag ju ett preggo så jag kunde ju inte åka några av de vattenrutschkanor som fanns, och var rädd för att någon skulle sparka mig i magen. Men alla kidsen hade superkul!
På vägen dit så passerade vi mitt jobb, Folksam och barnen fick se vart jag varit när jag åkt till Stockholm i jobbet :)
Alex var impad av att huset var så högt :)
 
Efteråt åkte vi och åt pizza och sedan myste vi hemma.

Lördagen spenderade vi på Skansen, en helt perfekt dag med underbart vårväder!
 
Barnen sov alla 4 i samma rum hela helgen och det gick över förväntan! Gick otroligt bra ändå att vara 8 pers i en sådan liten lägenhet (runt 55 kvm).
 
TUSEN TACK familjen Onken för en super helg!
 
  Jag bjuder på dessa två bild då jag inte fått in de andra i datorn ännu :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0