Kräftskiva.

Börjar med att skriva att det var länge sedan jag var såhär stressad och slutkörd, så om jag verkar ledsen, arg eller sur är det bara för att min kropp håller på att kapitulera. Matlusten tryter och illamåendet kryper på.

Det är mycket som hänt/händer som tar ut sin rätt, man försöker lägga det inom sig, svälja gå vidare och låtsas som ingenting. Men verkligheten kommer ikapp.

Tillslut. Och då står man där handfallen. bara så ni vet. Ifall jag inte är mig själv...

****

I Lördags var det iallafall kräftskiva, en mycket lyckad sådan.

Vi började dagen med att kliva upp kl 07 för Sebbe hade hockeyträning 08.30 puh.
Sedan fortsatte dagen med bakning inför Alex kalas, städning och matlagning inför kvällens fest. puh.

Men lyckat blev det iallafall :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0