Gladiatorerna.

I Söndags var vi på Gladiatorerna, tillsammans med mina arbetskompisar Mia och hennes barn + sambo, och Uffe och hans lille son.
 
Det var en låååång dag, vi var där från 11.00 till ca 17.15.
Alex fick myror i brallan efter bara en timme, och var överallt. Det var en aning svårt att hålla honom stilla.
De tyckte dock att det var roligt, men blev besvikna då gladiatorerna endast kom ut en gång i ca 10 min för att skriva autografer och det fanns inte en möjlighet att hinna med om man inte satt typ längst ner :[
Kul dock att se hur en inspelning går till, men hade jag vetat hur det var innan så skulle jag inte tagit med mig en 5 åring.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0