Stockholms trippen :)

Så var vi äntligen ner till familjen Onken över kristihimmelsfärd.
En jättemysig helg. Vi åkte från regn, dimma och 8 grader till sol och 20 grader, härligt!
Det fina vädret höll i sig hela helgen vilket var toppen!
 
På Torsdagen när vi kom dit myste vi på och grillade och lekte ute hos dem.
Mark o Cilla hade gjort så mysigt och så fint, och de hade verkligen tänkt på mig. Vad jag kan äta och inte. Så otroligt omtänsamt ♥
 
På fredagen åkte vi in till grönan i hopp om lite mindre folk än när vi var där sist i värsta högsäsongen.
Men OJ så fel vi hade. Jag har aldrig sett så MYCKET folk, det var helt galet!
Vi fick stå i kö i två timmar för att ens komma in på området, sedan var det köer hela hela dagen. Puh!
Vi vuxna blev less och irriterade på alla köer och på varandra, men barnen verkade det inte alls bekymra vilket var bra :) De hade en super kul dag iallafall. (Kanske tur det varit kö de andra gångerna vi varit där så de inte vet hur roligt det kan vara när det är mindre köer).
Vi hade verkligen sett fram emot att åka Eclipse, den stooora slänggungan. Men kön var så lång så vi kunde inte lämna Cilla o Mark med alla barnen så länge. :[
Men vi hann med en bergochdalbana iallafall :)
Stackars Alex var på gränsen på alla karuseller han hoppats på, en av dem stod vi i kö till EN TIMME och sedan kom han inte med för att hon precis fick in ett bankomatkort mellan han och mätstocken. Stackars hjärtat!
Vi var där ända till stängning och barnen (och vi!) var såå trötta.
 
Lördagen var T o Mark på hockey. En riktig killkväll med sport och öl :)
Vi hade en mysig dag i lekparken med barnen. Underbart väder!
 
Söndagen var männen bakis så då åkte C, Jag och Eddy ut till Barkarby o shoppade.
Köpte ett par jeans, bikini, linne, halsband o örhängen. Nice! :]
Sedan bar det av hemåt strax före 16.
 
Det var såååå underbart att få träffa Harry och Eddy igen.
Harrys favvo ord är "Inte" hihi och Eddy är så gooo så man bara smälter  ♥
 
Och Sebbe o Alex hade så roligt med lilla Harry  ♥
 
Lite bilder kommer här, bara från instagram då min dator fortf inte vill ladda upp mina bilder :/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0