Riva del sole 2013-05-21 - 2013-05-26

Hemma från Italien.
Jag tog med mig kylan till Italien och sedan tog jag med mig den hem.
Det var några kalla dagar, några timmar med sol (som vi passade på att nyttja om vi inte satt inne i konferansen) och otroligt mycket skratt.
Har jag inte fått magrutor efter denna veckas alla skratt timmar så vet jag inte vad :)
 
Vi har ätit gott (åhhhh så gott, 4 rätters varje kväll), druckit sjukt goda (och dyra!) viner. Dansat så fötterna nästan blöder, tränat (jodå två gånger) och bara haft det sjukt roligt!
Helt klart den roligaste veckan i mitt liv!
Ska försöka föra över lite bilder från kameran senare, ni får nöja er med lite instagram bilder så länge.
 
 
 
Det var dock underbart att komma hem till mina underbara små älsklingar och min fina man.
Vi avslutade kvällen igår med att inviga bubbelpoolen för i år, åh så härligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0