Ett år sedan.

Idag är det ett år sedan jag tog bort den hemska ställningen. Hjälp vad detta år gått fort!
Månaderna med ställningen kändes som ett helt liv, det går inte att förklara den hjälplöshet och det totala mörker som jag befann mig i.
Tänk er själv, att inte kunna göra nästan någonting på 4 månader! Inte kunna ta dig ut ur huset själv utan att vara fången i ditt eget hus!
Att vara beroende av någon annan och att inte ens kunna eller få ta hand om dina egna barn.
 
Jag är så tacksam för att jag idag är i princip helt återställd. Visst blir jag lite stel ibland och jag kan inte springa längre sträckor eller stå för länge men vilken tur jag haft ändå.
Jag är TACKSAM för livet och imorgon är det midsommar och På Söndag beger vi oss mot CYPERN!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja ibland får man sig en tankeställare när något vänder upp och ner på livet, man har mycket att vara tacksam över och INTE glömma bort det när livet blir bättre

2013-06-25 @ 14:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0