En helt annan Alex.

Som skrivet så är Sebbis hos sin farmor denna vecka då det är fotbollsskolan, verkligen guld värt ♥
 
Hursom... så denna vecka är vi ensamma med Alex och snacka om att han är en helt annan Alex när inte Sebbis är hemma.
Han är mycket lugnare och snällare, han lyssnar på vad jag säger på morgonen och överöser mig med kärlek. (Han är oftast väldigt kärleksfull annars också men han lyssnar sällan på vad jag säger).
Men det märks att han saknar Sebbe också samtidigt som han nog tycker att det är väldigt lyxigt att ha mig och T helt för sig själv :)
Igår var vi på grillkväll på dagis  och sedan myste vi i bubbelpoolen och då var ju inte Sebbis med och jag tror han tyckte det var konstigt och härligt samtidigt och det tyckte jag med, att få ägna tid BARA åt Alex. Vilken lyx!
 
Jag önskar att tiden fanns, att tiden fanns att kunna bara vara med ALEX eller med bara SEBBE.
Måste ta mig tid till det, det ger ju så mycket tillbaka främst för dem men också för oss.
Kan någon snälla ge mig mer tid?
 
Min älskade lilla pojke, som nu nästan är störst på avdelningen. Men för mig är han fortfarande mitt lillhjärta, min bäbis ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0