Älska varandra.

Petitesser, alla dessa små saker som folk klagar över.
Lägg ner, sluta klaga och var istället GLAD över allting fantastiskt vi har i vårt liv.
 
Tänk istället på de som har en tuff dag, alltså på riktigt en tuff dag. Någon som kämpar för att hålla sig på benen och som har en tuff tid både bakom sig och framför sig.
 
Säg till dem du bryr dig om hur mycket du älskar dem. Visa dina känslor och vänta inte tills imorgon. Det kan vara försent.

Ta vara på varandra, lyssna på varandra och älska varandra.
 
 
Du... ja just DU. Jag önskar jag kunde ta över din smärta så att du fick vila en stund. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Crixan

Du har så rätt så, tycker att folk kan ta och kika på de grejer dom har och som funkar i stället för att ständigt gnälla, för alla har vi ju någonting, oftast rätt mycket även om det kanske inte är rikedom som går att mäta i pengar :)

Jag anser mig själv som väldigt lyckligt lottad, har en underbar familj där alla står varandra väldigt nära och som alltid ställer upp i ur och skur vad det än gäller, nära och kära som har hälsan på sin sida(bortsett ifrån min biologiska som avsade sig oss alla, but who cares liksom) mamma är ju lite krass men hon får ju medicinsk hjälp och sånt är inte att ta förgivet.
Och såna bra relationer går det inte att sätta ett pris på, det är en förmögenhet utan dess like.
Tak över huvudet och mat i magen, vad mer kan man egentligen önska sig?

Som min farmor brukar säga "-det hade kunnat vara värre" och "-man tar vad man har och gör det bästa utav det"

Passar på att önska er en tidig trevlig helg :)

2013-06-13 @ 06:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0