Alex Cyklar!

 
 
T var och fiskade i helgen och jag och barnen hade en helg för oss själva. Riktigt mysigt faktiskt och de var väldigt snälla mina små ögonstenar.
 
Vi badade och de lekte en hel del med sina kompisar, jag läste och läste om Herr Silferbielke (totalt uppslukad nu!). Svärmor var över på middag och vi kollade på prinsess bröllopet.
 
Men det viktigaste av allt, ALEX LÄRDE SIG CYKLA UTAN STÖDHJUL!
Vi tog av dem på Torsdag kväll och på fredag gick han och jag ut och testade... och han kunde cykla själv direkt.
Mitt hjärta smälte, en mycket stolt mamma :)
 
 
 
 
 
På Söndagen när T kom hem så var vi på Sveas 2 års kalas, världens finaste lilla tjej.
Sedan rensade vi fisken han hade med sig hem :)
 
 
 
 
 
I veckan är det dags för Sebbes första skolavslutning. Igår bakade jag till klassen och gjorde en tårta som vi ska fika när vi kommer hem från avslutningen. En jordgubbstårta, för det fick alltid jag av mamma när jag var liten.
Har en känsla av att det är bäst att ta med sig en näsduk, för tårarna lär komma :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0