Veckan som gått...

 
 
Här är bilder från veckan som gått.
Familjen hade semester, T var hemma o gjorde en massa nytta. Min älskling.
Vi var hundvakt till Ture.
Barnen njöt av att vara lediga o leka med sina kompisar och tror att de får bestämma allting själv ;)
Jag var ut till Nina med Solis och såg hur hon och hennes sambo bodde. Vi åt middag och pratade ikapp lite :)
Vi badade i bubbelpoolen med barnen och själva, bakade och storstädade huset hade ett försenat kalas för mig i hettan på lördagen.
Fick jättemycket fina presenter, TACK alla underbara!
 
Nu är det bara denna vecka kvar, sedan går jag äntligen på semester.
Det är tredje veckan jag jobbar sedan Cypern och det har varit de tre värsta veckorna någonsin här på jobbet.
Jag är helt slut och mina fingrar domnar bort efter bara en timme. En kväll somnade jag kl 20.00. Helt galet!
Men nu är det som sagt nedräkning till semester! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0