Ser jag ut som 17? :)

I fredags var vi in på Gatufesten. Först mötte vi upp S & E för att gå vidare på förfest hos Fanny o N.
En jättemysig lägenhet mitt i stan med en härlig terass uppe på taket.
När det väl var dags att gå ner på stan började det självklart regna... suck.
Men men... vi styrde oss mot öltältet.
Stod i kö bakom 3 st 17 åriga grabbar som stod o diskuterade hur de skulle komma in, - Titta inte på vakten, då kommer vi in! sa den ena...
De tre gick in före mig utan några som helst problem, men när det kom till mig så blev det självklart stopp.
- Du vet att man måste vara 18 för att komma in, få se ditt leg?!
Får väl ta det som en komplimang, att man ser betydligt yngre ut än man känner sig :)
 
Det var iallafall rätt dött där inne, inte alls mycket folk. Vilket jag tyckte var lite tråkigt...
Dessutom smakade ölen inte bra, bara vatten :(
Men det var för Uggla jag var där och han levererade. Han var som vanligt GRYM!
Trots att mina fötter är blå av alla fulla puckon som trampade på mig. Tobbe försökte hålla dem borta med sina armar men lyckades inte, fick flytta oss efter en stund för det var otäckt. Då hamnade vi nästan längst fram vilket var bra :)
Vi avslutade kvällen med en langos innan snällaste Pontus hämtade upp oss :)
 
Lördagen sov vi länge, så skönt! Sedan hämtade vi upp barnen och åkte in på GF igen. De ville se Anton Ewald och åka karusell. Vi hade jättemysigt, och avslutade med en langos innan vi åkte ut till mamma & LEE och åt kolbullar uppe i skogen.
Sedan var det party hos Lindströms, en jättetrevlig kväll!
När vi åkte hem 22.30 var barnen så trötta efter att lekt med Olles gamla leksaker var de också helt lyriska :)
Vissa var dock fortfarande övertygade om att det räknats fel i slutet av tävlingen ;) haha.
 
Igår var vi hemma och grejade, jag i rabatten och T klippte gräset. Det var så långt!!!
Fler såna dagar som igår vill vi ha, värme och solsken och bara vara :)
 
Nu är familjen hemma med semester... och jag... måste jobba :(
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mor

Ja, du ser ut som 17 år. Det är väl bra. Det är väl skönt för din pojkar alla tre att få rå om varandra riktigt med att vara ledig, du får stå ut med att jobba, huvudsaken att barnen har det bra

2013-07-09 @ 18:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0