Semster och Livet när det är som allra bäst

Nu är vi hemma igen från en underbar semester.  Och det var verkligen så, en helt underbar vecka!
Visst var det lite tjafs då och då med och mellan barnen, men det har ändå varit underbart.
 
Inga måsten utan bara vara. Njuta av varandra, värmen, solen och ledigheten. Semester och livet när det är som allra bäst.
 
Vi började semestern med en tidig morgon, kl 03.20 klev vi upp, åt frukost kl 04.00 och checkade in strax före 05. Sedan strosade vi runt innan vi tog en öl kl 05.30, hihi då är det väl semester? :)
 
Flygresan gick helt klart över förväntan, barnen var jätteduktiga!
När vi klev utanför flygplatsen på Cypern slog värmen och fuktigheten mot oss, ÄNTLIGEN! Som jag längtat efter den känslan!
 
Hotellet var fint, det var en fin pool och ett härligt vattenland. Barnen (och Tobbe hihi) var i himmelriket!
Vi varvade mellan stranden ena dagen och vattenlanden andra dagen.
Vi åt goda luncher, middagar, drack gott vin och KEO. Alex cola och Sebbe äppeljuice.
På kvällen åt vi goda middagar och avslutade kvällarna i hotellets bar.
 
På min födelsedag fick jag en rosa champange och praliner och ett par jeans shorts. Sedan var vi på stranden och på vägen hem fick jag testa fiskpedikyr. Sån härligt kittlande upplevelse :) På kvällen åt vi MEZE (21 små cypriotiska rätter). Jag har alltid velat testa det och nu fick jag äntligen det :) Sedan åkte vi det 45 meter höga pariserhjulet tillsammans i den VARMA kvällen. (Detta var ju också vår 4e bröllopsdag ♥)

Sedan har vi som jag skrivit helt enkelt bara NJUTIT av vår semester. Jag nöp mig själv under tiden vi var där och bara var så lycklig att vi har möjligheten att åka såhär på utlandssemester tillsammans. Jag sa till mig själv att försöka förstå och ta vara på att vi faktiskt äntligen var där, så som vi längtat!
 
Jag vet att jag talar för hela familjen när jag säger att detta var en toppen vecka på alla sätt och vis!
Det var strålande sol och 35 grader på dagen och 30 på kvällen/natten.

Nu lite bilder, det kommer fler så fort jag får in dem i datorn, dessa kommer från instagram :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0