Känna skruvarna...

Igår var jag till min sjukgymnast och gissa vad? Det blev mitt sista besök hos henne, jag är nu "friskskriven" från allt vad sjukhus heter när det gäller mitt knä. Härligt!
 
Nu gäller det bara att hålla i träningen så jag inte utvecklar en knäledsartros, utan fortsätter träna mina muskler i benet och min kondition.
 
Det största problemet nu är om jag ska ta bort mina skruvar eller inte, för i dagsläget kan jag inte stå på knä.
Det gör alldeles för ont, och det berodde på att jag känner mina skruvar när jag står på knä.
Hon tvingade mig att känna på skruvarna genom huden, creepy!
Jag får känna mig fram, för jag undviker helst en operation igen... speciellt efter att se hur de går till på tv serien sjukhuset...Uhhhh!

Men men, nu är jag iallafall frisk förklarad :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0