Det går att äta paleo på sibylla :)

I helgen var vi och badade, en mysig dag på Timrå badhus.
Sebbe har blivit så duktig, och tar sig runt simmandes med armpuffarna helt själv, hoppas från trampoliner och är så modig.
Alex däremot är lite fegis, måste träna bort det tills vi ska till Cypern.

Efteråt var vi och åt lunch på Sibylla, mannen och barnen åt hamburgare, korv och nuggets. Jag tog en sallad med kyckling, petade bort majset (och ingen dressing såklart) och det griljerade skinnet på kycklingen. Så det går att äta på Sibylla även när man är på Paleo :)

Sedan gjorde vi kycklingspett till middag, nom nom! En marinad till familjen och en till mig.
 
Igår var vi hos mamma+Lee och åt middag. Och fick se deras nya kök, superfint!
En mysig kväll, mamma hade gjort sina berömda semlor men jag fick suga på en apelsin, och det gick ju bra det med :)
 
Nu är det en ny vecka, och kanske kanske kan jag få jobba hela veckan? :)
 
Alex bygger pärlplatta på plattan :)
 
 
 
Lite tråkigt att bara bjuda på instagram bilder, men min dator fungerar inte att lägga över vanliga bilder längre :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0