De första 3 dagarna avklarade.

Har klarat mig igenom de 3 första dagarna av min Paleo challenge.
 
Det var faktiskt lite tungt att starta på en helg och med ett kalas dessutom, men jag har klarat det utan problem.
Det är aldrig fel att gå ut hårt på en gång ;)
 
I fredags åt jag och boysen bananplättar till lunch, vilken hit! De gillade det och jag gillade det :)
 
Jag har också hunnit med att träna både lördag och söndag och det går lika bra som på vanlig mat.
 
Det som jag tycker känns svårast är inte godis, eller pasta utan det är OST. Jag saknar osten redan!
 
Men det kommer gå, jag känner mig själv och jag vet att om jag har bestämt mig så klarar jag det.
Särskilt om det är en särskild diet, har jag bara bestämt mig för att äta bättre brukar det inte fungera utan jag behöver regler och jag behöver ett mål att sträva mot :)
 
Bananscones.
 
 
Familjen beställde dessutom pizza igår, men jag gjorde mig en pizza med köttfärsbotten, ett bra komplement!
 
 
Fick även hem min nya dvd i fredags, testade den igår och hjälp vilken träningsvärk jag har idag. I love it!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0