Underbara Sebastian.

Igår var vi på utvecklingssamtal för Sebbis på skolan.
Han fick bara beröm (och nu ljuger jag inte bara för att det är mitt barn :] ).
Han fick beröm för att han var så duktig och lyssnade, han hade ett fantastiskt minne och för att han är intelligent och har lätt att lära.
Att han har mycket kompisar och är mycket populär ;)
Dessutom fick vi höra att han har en del tjejer efter sig, att de flörtar med honom och försöker klänga på honom så fröken fick säga till flickorna tillslut ;) hihi.
Det är svårt för en mamma och en pappa att hålla skrattet borta då, så han inte skäms och blir generad.
(Han måste fått allt detta från T, för när jag gick i skolan så var jag bland de sämre i klassen och jag var verkligen inte populär).
 
Sedan var vi på polisstationen och hämtade ut ett nytt pass.
När vi var där tidigare fick han skriva sitt namn själv (för och efternamn) och nu skulle han skriva igen i passet likadant som sist. Så han var väldigt nervös när det var vår tur, men han klarade det galant och efteråt drog  han en lättnadens suck så högt att poliskvinnan som hjälpte oss log och berömde honom ;) hihi.
 
Min underbara älskling som blir så stor och duktig. Han är så klok, så känslig och så kärleksfull.
Sedan har han självklart sina tonårstendenser då och då, men jag är så STOLT över honom.
Det gör ont i hjärtat av kärlek till min stora lilla pojke.
Och det är fantastiskt att få se honom växa upp samtidigt som man får ett sting av vemod i kroppen av att han snart inte kommer vilja krama mig längre.
 
Min underbare Sebbeboy ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag blir tårögd........

2013-04-30 @ 15:23:02
Postat av: Cilla

Min älskade lilla Sebbe. Han är verkligen allt det du beskrev honom. Underbar!!!! Tänk att han blivit så stor!

2013-05-01 @ 22:18:07
Postat av: Pappa Tobbe

Han fick ju även mkt beröm för att han kan läsa o skriva redan. O att han har lätt o förstår matten. :-)

2013-05-01 @ 22:38:57
Postat av: mamma

DU Matilda-du ska inte föringa dig själv, du var en mycket söt flicka när du gick i skolan och du var en klok flicka och kompisar hade du även om du var lite avvaktande

2013-05-03 @ 09:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0