Påskhelgen.

 
Så har vi varit lediga tillsammans i 4 dagar, härligt!
Vi har varit på middag hos svärmor, mamma och pappa+Monica och så har Svärfar+bror+tjej+mor+barn varit här på lite fika. En fullspäckad och härlig helg!
 
Barnen har ätit så mycket godis så att det stått ut genom deras öron.
 
I Lördags vaknade de och då hade påskharen och påsktuppen lämnat spår utanför deras rum i form av fjädrar, sedan ner i trappen och in i köket där de hittade sina ägg ♥
Sedan lovade jag dem att de fick äta godis hela dagen, bara de lovade mig att äta lunch och middag utan bråk. Vilket de också gjorde, jag är förvånad att de inte fick ont i magen!
 
 
 
Jag har faktiskt INTE ätit godis alls denna påsk, dock åt jag en semla hos mamma och lite tiramisu hos pappa igår... och idag känns det precis som jag är bakis. Usch! Det var supergott men frågan är om det är värt det när man mår så dåligt efteråt...
 
 

Kommentarer
Postat av: Mor

vilka härliga bilder

2013-04-05 @ 09:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0