Utslagen hjälte ;]

Igår var jag till sjukgymnasten igen, gick igenom mina övningar och lade till några fler.

Så igår kväll när vi handlat och lagt barnen så körde jag igenom mitt träningsprogram, och Tobbe tänkte att han också skulle börja, så vi kan peppa varandra och verkligen göra det. I Lördags när jag tränade så satt barnen o T i soffan o åt godis, och det är inte vidare peppande ;) hihi.

Hursom när T gör någonting så gör han det fullt ut, istället för att börja lite långsamt. Nej han kör på som när han tränade innan och tror att han orkar lika mycket som förr, men det slutar med att han mådde illa resten av kvällen ha ha :) Min älskade man ♥


Kommentarer
Postat av: Cilla

Sprang Tobbe flera varv runt södra lundevallen denna gång också och nästan spydde efteråt? ;) När ska denna man lära sig?

Svar: Ha ha nej han sprang på löpbandet inne och sedan crosstrainer. Men han låg på golvet och flämtade efteråt ;)
annamatildas

2012-09-11 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0