Mardrömmar.

Sedan ett år tillbaka ungefär förföljs jag av mardrömmar.
De är ofta olika, men de handlar i princip om samma sak.

Jordens undergång.

Inatt var ännu en av dessa mardröms nätter. Jag vaknar rädd och förvirrad, och det känns så verkligt.

Inatt drömde jag att jorden skulle gå under nu på Lördag, 22 Sept.
Eller inte själva jorden, utan bara alla människor på jorden denna gång.
Det skulle börja med ett stort åskoväder på fredag och på lördag skulle åsk ovädret kulminera. Och alla människor skulle förintas.

Det konstiga var att det var bara jag som var livrädd, jag har fortfarande känslan kvar.
Alla andra hade liksom förlikat sig med att vi skulle dö.

Usch, jag vill inte ha dessa mardrömmar längre. De skrämmer mig och de är så verkliga. Jag kommer ha ont i magen hela dagen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0