Knackelibang...

Nu är nästan hela första arbetsveckan med heltid avklarad, och hjälp vad den gått fort!
Det har varit mycket att göra på kvällarna också, men lekstugebyggning, gräsklippning och bakning inför kalaset på Söndag.
 
 
Igår var jag och mina tjejer fr jobbet hos E i hennes stuga o firade hennes födelsedag. En supermysig kväll med mycket skratt.
Medan jag var borta så hade T byggt ihop vår nya möbel i hallen, sååå snygg :) Den kommer också smälta in när vi i vinter ska renovera hallen och allting kommer bli ljust och fint (dvs bort med all hemsk furu!)
 
 
Förövrigt så känner jag mig väldigt nöjd med livet just nu. Allting kommer liksom tillbaka till mig och jag älskar det.
Det enda som inte kommer tillbaka så lätt är min forna kroppsform, usch och fy! Men det får ta tid, jag får försöka nöja mig med hur jag ser ut just nu. Och försöka förstå att jag inte är 17 längre och att jag har fått två barn och nu dessutom suttit helt still i 6 månader. Men känner jag mig själv rätt så är det inte så lätt.
Det är lätt att säga, lätt att skriva men av någon anledning svårare att få in i sitt huvud.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0