Vad har jag gett mig in på???

Hjälp!!!

Min käre far ringde mig tidigare i veckan och berättade om en tävling som radio guld tillsammans med Team Sportia anordnar...Han tyckte jag skulle anmäla mig.
Och utan att riktigt tänka efter så anmälde jag mig till denna tävling. Vilket jag nu ÅNGRAR.
 
Tävlingens pris är en plats i Tjejvasan 2013 ( 5 st tjejer kan vinna), med utrustning, resa, boende och tränings och kosthjälp.
Jag har nu fått godkänt av min sjukgymnast att göra detta OM jag nu skulle vinna vill säga.
Jag känner mig sjukt nervös, främst för att jag inte åkt längdskidor sedan mellanstadiet och är helt grön på detta.
Frågan är bara om jag klarar av detta om jag vinner?
 
Uhhhh känner mig sjukt nervös, hoppas hoppas jag INTE vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0