11 minuter.

Vi har haft en mysig helg, med en del plockning, byggning av lekstugetak, vi fick en adventsgran av Mano & S, middag hos mamma & LEE. Och en del träning.

Jag fick ju godkänt att springa av sjukgymnasten, och öka 1 minut i veckan. Så i Lördags sprang jag i 11 minuter, kände verkligen att jag ville springa längre. Men det är bäst att lyda sjukgymnasten. Men det är härligt att springa, jag har väl aldrig direkt varit en spring tjej. Men nu ska jag bli det, här ska springas!
Längtar tills det blir vår o barmark så jag kan ge mig ut o springa i spåret. (Som det är nu är det bäst o hålla sig på bandet, så man inte halkar till).
 
Lite bilder från en mysig helg:
 
Rensning av Alex garderob, sorgset att ta bort små kläder. Stanna tiden någon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0